Inspirace  |  Přečteno 109 x
Tvorba marketingové kampaně myTimi je financována EU
Na českém trhu nabízíme službu, která koncovým zákazníkům šetří obrovské množství času, chceme proto zvýšit povědomí o myTimi mezi širokou veřejností a zajistit tím exponenciální nárůst registrovaných uživatelů.

 

Problém, který jsme řešili

Na českém trhu nabízíme službu, která koncovým zákazníkům šetří obrovské množství času, chceme proto zvýšit povědomí o myTimi mezi širokou veřejností a zajistit tím exponenciální nárůst registrovaných uživatelů.

Řešení, která jsme doposud používali k plnění zadaných úkolů, přestala být s růstem počtu klientů a odbavených úkolů dostačující. Momentálně proto usilujeme o vývoj nástrojů, které umožní spravovat efektivně požadavky zvětšujícího se portfolia klientů.
Výsledná prezentace myTimi poslouží k seznámení cílové skupiny zákazníků s novými možnostmi delegování úkolů a výhodami, které plynou z využití služeb virtuálního asistenta.

 

 

K čemu směřujeme

Autorem nové marketingové kampaně myTimi bude společnost illusion pictures s.r.o., se kterou spolupracujeme již od počátku naší existence, a tudíž zná dokonale naši firemní filozofii a hlavní marketingovou myšlenkou. Při tvorbě kampaně bude kladen důraz zejména na Facebook a PPC.
Očekávaným výsledkem je nárůst až o 1 000 nových registrací od klientů, kteří se rozhodli využít naše služby z oblasti marketingu, obchodu, zákaznického servisu a virtuální asistence.

 

Nástroje a aktivity prováděné v rámci marketingové kampaně

Součástí projektu bude tvorba facebookové a PPC kampaně, obsahový marketing, e-mailing a influence marketing. Společnost illusion pictures se postará o marketingová sdělení, grafický vizuál, copywriting inzerátů, strategii, optimalizaci i analýzu vytvořených kampaní.

 

Projekt realizujeme s podporou Evropské unie

Realizaci tohoto projektu spolufinancuje Evropská unie. Jelikož vývoj marketingové kampaně by se neobešel bez finanční podpory, přihlásili jsme myTimi do soutěže Pražský voucher na kreativní služby. Slyšeli jste už o dotačním programu Pražský voucher? Podporují malé a střední podnikatele v jejich rozvoji.

 

Jaký je výsledek?

V roce 2019 získala firma myTimi podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora je mířena na účast firmy illusion pictures s.r.o. na projekt „marketingová kampaň myTimi“ v Praze za účelem vytvoření ucelené strategie a vlastní realizace multimediální prezentace služby virtuální asistence myTimi.

Očekávaným kvalitativním výstupem je upevnění pozice myTimi na trhu a rozšíření povědomí o službách, které nabízí.

Očekávaným kvantitativním výstupem je ucelená marketingová kampaň vytvořená za účelem prezentace a propagace značky myTimi prostřednictvím facebookových a PPC kampaní.
Projekt „marketingová kampaň myTimi“ je spolufinancován Evropskou unií.
 
 
 

Získejte virtuálního
asistenta ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než @0 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím